MELLAAH

alles in één life-blog

Natuurlijke Lipcare samen met Kneipp Depot-Effect

Zo nu en dan krijg ik van het merk Kneipp opgestuurd.


Dit krijg ik al sinds de beginperiode van mijn blog, rond 2014. Fijn dat een merk vertrouwen in je hebt, en is blijven houden. Nou kreeg ik laatst een lipcare product opgestuurd, waarover ik een artikel moest schrijven. Groot of klein, ik neem het graag onder de loep voor jullie. Aan de slag dus!

Kneipp

Als ik een aantal merken opnoem, of logo's laat zien zonder tekst weet je eigenlijk wel waarover je praat. Kneipp is namelijk een merk dat al 125 jaar bestaat. Zo rond de 19de eeuw al. Ze richten zich op duurzaamheid, kwaliteit en staan voor hun eindproduct.

Zelf vindt ik de douche gels al jaren geweldig. Ze ruiken lekker, en zorgen ervoor dat ik fris en fruitig opsta. Muziek en lekkere geuren in de ochtend, zijn voor mij de perfectie ochtendroutine. Beter kan niet toch?

Zo sta ik sinds de beginperiode al achter de producten van Kneipp. Ze richten zich echt op kwaliteit: van begin tot eind. Zo kreeg ik een Lipcare met Depot-Effect opgestuurd. Benieuwd wat het inhoud kijk dan even mee.






Deze Lipcare product met Depot-Effect is een fijne Watermint en Aloë Vera Lipstick.

het Depot-Effect

Kneipp heeft een Depot-Effect in hun producten verwerkt die er werkelijk voor zorgt dat je lippen goed verzorgd worden. De formule zorgt voor een langdurig en intensief effect op je lippen. Ik raakte natuurlijk direct benieuwd of dit wel zo zal werken.

Zelf zocht ik namelijk al naar een fijn lip-product die goed werkt. Zo krijg ik vaker koortslippen door verschillende lipsticks. Jammer! En ik moet zeggen ik gebruik dit product al één week en het voelt erg fijn aan.





De fijne aromatische geur met Watermuntextract en Aloë Vera zorgen de perfecte lipcare product van het moment. Althans, dat vindt ik. Deze honderd procent natuurlijke lipcare product is namens mij goedgekeurd.

Deze fijne lipcare product van Kneipp is verkrijgbaar voor € 4,95 ,- online en in winkels.
Dit artikel bevat gekregen producten – uitleg

de laatste posts in je mail